http://www.myx.cz

program ano nebo ne

program ano nebo ne

Podnikání

Autor:

Barbora Igwe

Založeno: 31. 1. 2012
Počet příspěvků: 6
Zařazení: Podnikání
Nejnovější příspěvek: 7. 2. 2012 14:26
Dobrý den, máme s.r.o. a musíme vést podvojné účetnictví, chtěla jsem se zeptat zda účetní program je nutnost, nebo se to dá dělat ručně ? Příp. opravdu ručně nebo v nějakém excelu atd.Prosím poradí mi někdo?Děkuji Ps. já vím, že by program jistě usnadnil život, ale mám zatím 1 zaměstnance a jednu či 2 zakázky tak tohle myslím prozatím

Příspěvky v diskusi program ano nebo ne
Přidat příspěvek
RE: program ano nebo ne
vloženo: 31. 1. 2012 12:33:53
Účetnictví můžete vést samozřejmě i ručně nebo např. v excelu.
RE: program ano nebo ne
Autor: Barbora Igwe
vloženo: 31. 1. 2012 12:47:27
ok, děkuji. Akorát , vím jak se vede danová evidence, ale v tom podvojném účetnictví trochu plavu.Vím že se musí vést strana MD a D a výnosy a náklady zvlášt , ale nic moc podrobnějšího.Nevíte o nějakém internetovém návodu ? Nebo nějakých radách, moc děkuji :)
RE: RE: program ano nebo ne
vloženo: 1. 2. 2012 08:26:36
no, pokud o tom víte jen to, že je strana MD a D a výnosy a náklady, tak si prosím najměte účetní, stokrát se vám to vyplatí než hledat návod na internetu, věřte mi, že účetnictví je potřeba chápat, čímž nechci snižovat vaše kvality.
vloženo: 2. 2. 2012 14:28:02
Tak já bych účetnictví bez účetního SW vůbec nedělala! Mám klienta, který musí pokračovat v "podvojce", i když má cca 120 řádků za minulý rok v deníku. Ale ručně (nebo v tabulce) fakt NE.
vloženo: 5. 2. 2012 11:57:47